Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.Je kunt in de omgeving van München uit meer accommodaties kiezen.Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hyperion Hotel Munchen?Attracties in de buurt zijn iPILOT Munich Ltd. (0,4 mijl), PRESENCE Virtual Reality Center (1,1 mijl) en M-Wein (1,1 mijl).Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hyperion Hotel Munchen?De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hyperion Hotel Munchen?Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hyperion Hotel Munchen?Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Goede service en het personeel heeft je het gevoel welkom te zijn.
Schone en nette 'panoramic view' kamer (1227) met oa airco en vloerverwarming in douche. Het enige negatieve punt (misschien ben ik het maar) was een soort onaangename geur (geen nijntje geur maar een geur die je meestal in nieuwe auto's hebt) in de liften en op de vloer. Now £101 on Tripadvisor: Hyperion Hotel Munchen, Munich. 13, 81677 München, Beieren DuitslandBetalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden.
Prepare to be impressed!
August 2020 Belangrijk: ik heb de receptie verschillende keren over dit probleem verteld en ze hadden me verteld dat ze het zouden oplossen, maar er is niets aan gedaan. we hadden een leuke tijd. Truderinger Str. To this day, beer is served at the wooden tables in the so-called “Schwemme” on the ground floor: There is room for around a thousand people here. Then please complete our callback form. Bei Tripadvisor auf Platz 219 von 411 Hotels in München mit 4/5 von Reisenden bewertet.
Modern business hotel in an attractive location.
Bewertungen, Hotelbilder & TOP Angebote: Hyperion Hotel München (96% Weiterempfehlung) Bestpreis-Garantie Preisvergleich Urlaub buchen bei HolidayCheck
Die Preise wurden am 10.8.2020 bei einem Ankunftsdatum am 23.8.2020 errechnet. Kind regards, Your Team of H-Hotels Christiane Hoffmann – Online Reputation Manager Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. See 79 traveller reviews, 150 candid photos, and great deals for Hyperion Hotel Munchen, ranked #217 of 411 hotels in Munich and rated 4 of 5 at Tripadvisor.
The main works of the classic Modern Art by Beckmann, Kandinsky, Klee, Magritte and Picasso form a central part of the museum's modern art collection. We look forward to welcome you soon again in Munich! 77 Bewertungen, 146 authentische Reisefotos und günstige Angebote für Hotel Hyperion München. Now $118 (Was $̶1̶4̶1̶) on Tripadvisor: Hyperion Hotel Munchen, Munich. The impressive celebration hall is located on the upper floor. 13, 81677 München, Beieren DuitslandUitstekend hotel. Obers en receptie medewerkers zeer zacht en behulpzaam; kwaliteit van eten redelijk goed en mijn kamer was leuk MAAR het was dramatisch koud en zelfs als het verwarmingssysteem Led zei dat we 26 graden hadden. Het was een verblijf voor een nacht, maar het was comfortabel, het enige probleem was dat het ver weg van de stad was, tenzij ik het kan aanbevelen.We kozen dit hotel bij toeval en alleen vanwege de locatie en we werden niet teleurgesteld. Travelling here from the Hyperion Hotel München takes approximately 15 minutes by car.With its extensive collections and exhibition space totalling around 12000 square metres, the Pinakothek gallery of Modern Art is one of the world's largest museums for fine art and design of the 20th and 21st centuries.