Bastian Schweinsteiger is making the most of the spring sunshine as he trains with Real Mallorca while awaiting an American visa that will grant him his MLS move.The German ended an unhappy spell at Manchester United last Monday when he joined Chicago Fire.But the veteran midfielder faces an agonising wait to join up with his new team-mates as he angles for the correct documentation to cross the Atlantic.Bastian Schweinsteiger has published a video on his Instagram pageIn a video shared on his Instagram page, the World Cup winner said: 'Muchas gracias Real Mallorca. The World Cup winner confirmed his move to MLS last week, leaving his Old Trafford nightmare behindCome on in and join the club!
Damals waren die Flügel beim FC Bayern stark besetzt, auf seiner linken Außenbahn dribbelte Zé Roberto. v Inter MilanWhyte confident he can deal with pressure of Povetkin fightJulen Lopetegui and Luuk de Jong react to Sevilla Europa League winMan United aware of alleged Harry Maguire incident on Greek islandPremier League: Paddy Power celebrate return with 'Spygate' clipJenas: Upcoming season 'definitive' for Harry Kane at SpursPremier League 2020/21 fixtures: Liverpool host Leeds on opening weekendHansi Flick delighted to reach Champions League finalParis St Germain fans celebrate historic semi-final victoryPSG 'hungry for success' ahead of Champions League finalDillian Whyte left needing immediate medical attention as he is knocked out cold by stunning upper-cut from...Liverpool 3-0 Stuttgart: Premier League champions overcome torrential rain to wash away German side with...OLIVER HOLT: Harry Maguire is captain of one of the biggest football clubs in the world and the most...OLIVER HOLT: Neymar was mocked as a drama queen and mourned as a genius who lost his way but he is back to...DANNY MURPHY: How has Manchester United captain Harry Maguire not got any security with him and his family?...The Great British Shut-Out! Es ist zwingend erforderlich, die Zustimmung des Benutzers einzuholen, bevor diese Cookies auf Ihrer Website eingesetzt werden.Persönlicher Fußball-Blog von Christian Falk - Fußball-Chef der BILD-Gruppe. Wir verwenden auch Cookies von Drittanbietern, die uns helfen zu analysieren und zu verstehen, wie Sie diese Website nutzen. Unter der Schicht aus Puderzucker-Schnee brodelt’s gewaltig. Diese Kategorie umfasst nur Cookies, die grundlegende Funktionalitäten und Sicherheitsmerkmale der Website gewährleisten. I know who I'd...'I joined PSG to win the Champions League', insists Kylian Mbappe and forward is in high spirits as French...Commentators Darren Fletcher and Steve McManaman are among the 'Fab Five' in Lisbon for BT Sport for the...'They have an enormous amount of pace that we will have to look out for, but we won't shy away from it':...Different garden, same result!
Mehr Informationen finden Sie Ihre Daten können Sie in Ihrem Benutzerkonto ändern. Zum Interview für BILD am Sonntag.Als Kulisse haben wir diesmal das Meer, die Kathedrale von Palma und natürlich das „Estadi de Son Moix“ des RCD Mallorca, das dort eineinhalb Wochen zuvor Real Madrid mit 1:0 besiegte. Der ehemalige deutsche Fußballstar Bastian Schweinsteiger verlebt zurzeit schöne Tage auf Mallorca mit seiner Ehefrau Ana Ivanovic. Ich erinnere ihn dabei daran, dass es eine Zeit in seiner noch jungen Karriere gab, als er Linksverteidiger werden wollte. The EX Manchester United player was seen looking in good spirits as he relaxed onboard the yacht with wife Ana and their son, Bastian was seen enjoying some paddleboarding and snorkeling as Ana relaxed on the deck on the …
For having me here at your training facilities, thank you very much. Bei Abgabe Ihrer Kommentare wird nur Ihr Pseudonym angezeigt. Sie haben auch die Möglichkeit, diese Cookies abzulehnen.
Wir gehen davon aus, dass dies für Sie in Ordnung ist, aber Sie können die Verwendung von Cookies ablehnen, wenn Sie dies wünschen. Former Manchester Unitedmidfielder Bastian Schweinsteigeris currently training with Spanish second tier side RCD Mallorca while he waits for his US visa to … Til Schweiger entspannt mit Bastian Schweinsteiger auf MallorcaTil Schweiger entspannt mit Bastian Schweinsteiger auf MallorcaSchwul oder lesbisch: Diese Promis haben sich geoutetAdela Smajic: Hat die Schweizer "Bachelorette" einen Freund?Promi-Trennungen 2020: Diese Stars sind nicht mehr zusammenHarry & Meghan: Passagen aus Enthüllungsbuch gestrichenBeziehungen & heiße Affären: Sylvie Meis und ihre MännerRichard Süßmeier wird 90: "Ich bereue keine Sekunde"VIP-Sause im H'ugo's: Pizarro feiert mit Münchner PromisDas sind die privaten Partner der deutschen TV-Stars Von der Seite durch die Auslinie abgesichert, das ganze Spielgeschehen vor ihm – „Das hatte was“, sagt Basti und fügt an: „Mich würde wirklich interessieren, was Zé damals gedacht hat, als ich plötzlich hinter ihm verteidigte! „Du musst zugeben, ich suche für unsere Interviews immer schöne Plätze aus“, begrüßt mich Basti.
Bei unserem letzten Treffen im Mai flog ich zu ihm nach Chicago. „Er war genial am Ball!“, schwärmt Basti. Die Position habe ihm auf Anhieb gefallen. Schweinsteiger, 32, posted a thank you message to Spanish Segunda Division side Mallorca on his official Twitter account after they offered him the chance to use their facilities while he awaits clearance to complete his move. Die Städte sind vom DFB noch nicht bekannt gegeben.